Blog
📊 Podrobný průvodce pro úplné začátečníky aneb Google Analytics bez bolení hlavy
Google Analytics (GA) – nástroj, který na první pohled vypadá jako cvičení ve čtení tajemných grafů 📉 a záhadných čísel 💻. Ale i když to na začátku může být matoucí, GA je neskutečně užitečný...
Jaké sociální sítě využívat v B2B marketingu? 🚀
Když se řekne „B2B marketing“, většina si představí formální schůzky, grafy a tabulky. Ale co kdybychom tomu dodali trochu zábavy? Pojďme prozkoumat, jaké sociální sítě můžete využít k tomu, abyste...
Freelancer, nebo agentura? Kdo se lépe postará o váš online marketing?
Potřebujete se věnovat klientům, a ne psát příspěvky na sociální sítě a vymýšlet obsah newsletterů? Chtěli byste své podnikání podpořit PPC reklamou, ale nevíte, jak na to? Jestli vás online...
Proč zvážit externí spolupráci?
Nikdo z nás se nenarodil s kouzelnou schopností zvládnout úplně vše. Všichni jsme originály. Někdo miluje Excel a grafy tak moc, že by si je snad zarámoval na zeď, zatímco jiný s nadšením maluje...
Má ještě smysl posílat newsletter?
Už od konce léta se obchodníci připravují na vánoční prodeje. Letos jsme ale všichni poznamenaní epidemií koronaviru, kvůli kterému na nás na každém rohu čekají všemožné zákazy a opatření. Což jsou...
Jak získat zpět ukradenou facebookovou stránku?
Sociální sítě mají velký vliv na úspěšnost našeho podnikání. S jejich zvyšující se popularitou ale musíme čím dál častěji řešit problémy, jako je ukradený Facebook, nebo ukradený účet na Instagramu....
Jak sdílet Instastories, kde mě někdo označil?
Dnešním světem hýbou sociální média. Kdo nemá Facebook, Instagram nebo LinkedIn, ten jako by nebyl. A to nejen v osobním životě, ale i v tom profesním. Jelikož je nutné na nich neustále generovat...
Hodně práce? Delegujte!
Každý člověk má na něco přirozený talent. Zatímco někomu jde počítání, jiný má zase výborné organizační schopnosti a dovede se poprat i s náročnými technickými úkoly. Což se hodí využít i během...
Nástroje pro emailing
Kdo podniká, tomu jde o to, aby šly jeho produkty a služby na odbyt. Zároveň se musí starat o to, aby neoslovoval jen stálé zákazníky, ale cílil i na ty nově příchozí. Jak jim však dát o sobě a své...
Copywriter pro PPC reklamu?
Jak už jsme si řekli, PPC reklama je nástroj, který může dost výrazně ovlivnit prodej vašeho výrobku, nebo služby. Jenže, aby byla úspěšná, nestačí ji jenom dobře nastavit. Velký podíl na ní má i...
Nejnovější komentáře